Rob in the Philippines..

9) Eerste fotos tijdens rustdag 2...

Beste mensen,

First of all many thanks for all of your response on my stories, great!
Een kort verhaal nu even, ja kort schrijven moet me ook lukken... Onderstaande link verwijst naar de fotos gemaakt vanmorgen en vanmiddag hier in Batangas Country Club resort... Ik heb namelijk zo ongeveer de hele dag aan het zwembad gelegen: verbrande rug, knieen, neus en schouderdelen als gevolgmaar dat even terzijde... De nieuwe, indische stagair die vorige week aan ons team is toegevoegd heeft een prachtig mooie Olympus camera die we goed uitgeprobeerd hebben! (Zie link)

Ik schrijf binnenkort een nieuw verhaal, ik moet namelijk zo even een boek doornemen! Heel vervelend allemaal want het gaat over duiken! Volgende week gaan we met ons team de 2-daagse PADI duikcursus volgen in de omgeving.. We doen dat aanstaande week omdat dit de laatste 'relatief rustige' week zal zijn! Ik kijk er erg naar uit, eindelijk er even uit en even uit de routine en iets zien en doenin de omgeving waar het mede ook om bekend staat.
Enjoy the photos.

Love you all,

Rob

Fotos: http://www.mijnalbum.nl/Album=F6XPCNHU

Reacties

Reacties

Maartje

He Rob,
Haha nou die camera is goed uitgeprobeerd geloof ik;)
Leuke foto's hoor!
Veel plezier volgende week met duiken dan maar he:D
En geniet van de zon!
Liefs Maartje

David

haha maloot :P

Aniek

Hee rob!
Een duikcursus! Wauw, ik word met de minuut jaloerzer... haha heel gaaf zeg!!! De foto's zijn echt super, leuk om beelden te hebben van alles wat je verteld e.d!
Liefs

Bianca

Hey Robbie.

Mooie foto's hoor!!
Maar had je geen zonnebrandcreme ingepakt?
Of waren er geen mooie vrouwen die je in konden smeren ;).
-X-

Eef

Leuk hoor! Ziet er mooi uit daar!
Je wil ons gewoon jaloers maken...;)

Op 1 foto staan trouwens 2 van die Filippijntjes jou echt zo te bekijken van... was dat dan voor malloot die zo raar doet bij het zwembad hihi.

X

Fam Peters

Ha die Rob,

Zo, ik ben weer helemaal op de hoogte van alle ontwikkelingen op de filipijnen. Wat zou je inderdaad trots zijn op jezelf toen je jouw tekeningen op de tafel zag liggen. Dat gaf wel een kick dacht ik zo, of niet?
Zo te zien aan de foto,s lijkt het net of je een prive- zwembad hebt. Dat er niet meer mensen zin hebben om af te koelen. Als ik steeds lees hoe warm het daar is. De omgeving daar ziet er goed uit. Voor later erg veel plezier met het duiken, lijkt me wel gaaf. Ik heb zelf een keer gesnorkeld op curacao, dat was al gaaf. Ik denk dat duiken nog mooier is. Ben wel benieuwd wat je onderwater allemaal ziet. Het zou vast wel wat anders zijn als in australie en nieuw-zeeland. Veel plezier en geniet van alles, ook van je werk.
Vandaag eindelijk een droge dag, he,he, we genieten ook maar dan anders.
De groet,n uit Borne

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!