Rob in the Philippines..

4) Time to leave...

Beste mensen,

Morgen om 14:10 h. is het zover: de vlucht naar de Filipijnen voor mn stage..

Hierbij wil ik iedereen bedanken voor alle leuke reacties tijdens,na mijn verjaardag en in aanloop naar mijn reis.

Ik heb mij toch nog erg jarig gevoeld daardoor! En dat ondanks de drukte en de griep van afgelopen week... Die is momenteel ook gelukkig flink afgezakt...

Het volgende verhaal zal vanuit de andere kant van de wereld komen!

Tot snel en bedankt!

xx Rob

David

Heeeel veel plezier en suc6!

Tot over een tijdje :( ;)!

Maartje

He Rob,

Heel veel plezier en succes op stage;)
Enne pas goed op jezelf he!

Liefs Maartje

Wouter

Hey Kerel,

Je zit nu waarschijnlijk in het vliegtuig te denken, waar en hoe je terecht zult komen! Rob wees maar gerust komt allemaal goed!

Heel veel succes met je Stage!

Groeten Wouter

ps heb vanmorgen 15km gelopen in 1uur 3min en 37sec!

Bianc' & Bastiaan

Hey Rob,

allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag! (Btje te laat, maar goed). Wanneer je dit leest zul je waarschijnlijk op de plek van bestemming zijn, dus we hopen dat je een goede reis hebt gehad! Vanuit het natte Nederland willen wij je nog heel veel succes en plezier wensen tijdens je stage en we blijven je natuurlijk wederom volgen!

Veel liefs Bianc' & Bastiaan

Rudi en Yvonne

Lieve allemaal....... volgelingen van Rob......

Hij zit in het vliegtuig!!!!!! Iets na half 3 vanmiddag steeg het vliegtuig op richting Manila. De afgelopen week vonden we het best spannend of het wel zou lukken maar ......... volgepropt!!!!!! met vitamientjes, neusspray, hoestdrankje en niet te vergeten oscillococcinum (te koop bij drogisterij Jasmijn) was Rob net op tijd "op de been" voor de grote reis!!!!
Zelf heeft ie echter geen moment getwijfeld of het wel door zou gaan................ !!
Hij heeft gisteren toch nog genoten van zijn uitgestelde verjaardag en afscheid, dat bescheiden werd gevierd. Iedereen ontzettend bedankt daarvoor!!!
Ook geestelijk is ie "volgepropt" natuurlijk. Hopelijk is er nog even iets tijd om alles op een rijtje te zetten voordat het echte werk gaat beginnen.

Lieve Rob, als jij dit leest en dat doe je: GENIET EN GENIET EN GENIET.
X papen mam

Aniek

Lieve rob!
Nogmaals via deze weg: heel heel veel succes, maar vooral genietplezier gewenst!

Liefs Aniek

Albert

Monsieur Robèr,
goed aange(vlogen)komen? Zeven uur tijdverschil dus eventjes bijkomen en dan alweer "aan de bak". Zes maanden ben je weg van huis, tjee zeg. Tegen oma zei ik gisteren noch dat als je maar niet hetzelfde doet als jou pa's padvinderkennis Paul Unwin. Hij vertrok naar Nieuw-Guinea en kwam met een nieuw-guineaanse weer terug, m.a.w. Rob komt terug met een "marvoules Philipin woman". Je pa en ma zouden zich erop verheugen geloof ik, of niet dan!
Geintje Rob. Ik volg je op de voet, d.w.z. lees je mooie recenties van je dagelijkse werkzaamheden en bevindigen!
Rob, ich drücke dir die Daumen!
Albert.

Ellen

Hi Rob,

Even gemist dat je weer een nieuw avontuur tegemoet gaat. Op stage deze keer. Ook leuk. Lekker genieten van al het goede dat op je afkomt!! Veel plezier. Hele hartelijke groeten ook van Dick.

Bert & marian

beste Rob een goede reis gehad hoorde al wel van je moeder dat het vliegtuig 20 min vertraging had maar ja wat is dat op een mensen leven ??? hee veel plezier daar op de filesteinen ??? ha ha

vr gr bert & marian

elly gengler

Hoi Rob, inmiddels je eerste stagedag gehad? Ben nog even niet aan het uitrekenen geweest hoe het met de tijd daaro is. Nog van harte gefeliciteerd trouwens met je verjaardag. Kan nog, toch? Heel veel plezier met je nieuwe uitdaging. Ik/wij gaan je zeker volgen.
gr. Elly en Ruud

janneke

Hey Rob,
net de link ontangen van je ouders. Goeie reis gehad. Het is allemaal wel weer spannend hoor!! Geniet ervan, en ik ga je zeker volgen. Kijk uit naar je belevenissen!!!!
Groetjes Paul en Janneke

Marcel en Ine

Hoi Rob,

Allereerst nog gefeliciteerd met je verjaardag(wel laat maar beter laat dan .... ) Juist!!

Door 'n vakantie en verjaardag van onze kleinzoon Kees (3) helemaaaal niet weer aan jou en je spannende stagereis gedacht.
Maar wij wensen je heel veel (on)spannende leermomenten en we volgen je net zoals altijd.
Groetjes Rob en genieten hé!!

Groetjes van ons