Rob in the Philippines..

Fotoserie 3 - Tripje mee op zee!

Deze fotoserie heb ik gemaakt toen ik enkele weken geleden een tripje mee ben geweest met de Tertnes, het valpijpschip van Van Oord. Dit schip komt om de 2,5 dag bij ons aan de kade om steen te laden d.m.v. twee grote transportbanden die wij op de kade hebben opgesteld. Als de Tertnes weg is voor een nieuwe steenstort trip, komt de Bulk Carrier die steen brengt opnieuw langs de kade om te lossen. De 1 om te laden, de ander om te lossen.. Tijdens trip nr. 6 van 20 ben ik met de Tertnes mee geweest om te kijken wat er allemaal gebeurd tijdens het stenen storten op zee. Na 2,5 dag waren we terug aan de kade, waar ik mijn werk in de nachtshift op de kade weer voortzette, een gekke gewaarwording...

keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie
keer bekeken
reactie